Garantii si service
Produsele achizitionate prin intermediul site-ului nostru beneficiaza de garantie conform normelor legale in vigoare prevazute de OG140/2021(R2). Fiecare produs achizitionat va fi insotit de un certificat de garantie corespunzator si de catre instructiunile de utilizare pe care va rugam sa le cititi cu atentie.
Prin solutionarea garantiei se intelege repararea produsului pe perioada garantata sau in cazul imposibilitatii inlaturarii defectiunii, schimbarea produsului cu unul similar. In cazul in care acesta nu mai este disponibil, se restituie suma platita la achizitionare. Solutionarea garantiei se va face in maxim 15 zile calendaristice.
Plata transportului pentru produsele trimise in vederea solutionarii garantiei revine in responsabilitatea RANKINE SRL. In cazul in care produsul nu se incadreaza termenilor de garantie, plata transportului va reveni clientului.
La solicitarea garantiei este necesara prezentarea produsului defect cu accesoriile aferente, ambalaj, certificatul de garantie si documentul de plata. In cazul in care produsul ajunge neinsotit de aceste documente, poate fi returnat solicitantului/expeditorului fara a i se solutiona garantia.
Solutionarea garantiei pentru ceasuri
Durata garantiei pentru ceasuri este de 24 de luni din momentul cumpararii pentru mecanismul ceasului. Se asigura service gratuit in perioada garantiei.
Nu intra sub incidenta conditiilor de garantie: cureaua, bratara, placajul, carcasa, remontorul, geamul si bateria.
Clientul nu va avea nici o pretentie pentru reparari sau reglari in timpul garantiei daca:
- defectiunea este cauzata de folosirea improprie a ceasului (supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, socuri mecanice, manipulare incorecta);
- produsul prezinta defecte fizice precum: lovituri, crapaturi, ciobiri;
- nerespectarea recomandarilor privind etanseitatea sau nerespectarea intructiunilor de utilizare;
- defectiunea este cauzata de efectuarea reparatiilor sau a reglarilor de catre alte persoane decat cele autorizate de catre firma RANKINE SRL;
- defecte datorate folosirii necorespunzatoare a ceasului
- deteriorari provocate de incendii sau catastrofe naturale;
- durata de viata a bateriei.
Solutionarea garantiei pentru bijuterii (aur, argint, otel inoxidabil)
Garantia de conformitate (faptul ca bijuteriile nu isi schimba proprietatile fizice) este de 2 ani iar garantia comerciala este de 30 de zile de la data cumpararii. Se asigura service in perioada garantiei comerciale (gratuit).
In cazul caderii pietrelor acestea se vor remonta gratuit in termenul de garantie comerciala daca deficienta nu este imputabila clientului. In cazul pierderii pietrelor (zirconii, pretioase sau semipretioase), pentru repararea bijuteriei va fi necesar sa se achite contravaloarea noii pietre.
Bijuteriile vor fi inlocuite doar daca se confirma faptul ca un defect de material sau manopera a reprezentat cauza deficientei si nu purtarea neadecvata a acesteia de catre client.
Solutionarea garantiei pentru produsele de marochinarie
Garantia comerciala este de 30 de zile de la data cumpararii. Se asigura service in perioada garantiei comerciale (gratuit).
Garantia nu acopera defectele cauzate de neglijenta, accidente, abraziune, expunere la temperaturi extreme, solventi, acizi, uzura prin folosire sau incarcare cu greutati excesive.
Solutionarea garantiei pentru ochelarii de soare
Garantia comerciala este de 30 de zile de la data cumpararii. Se asigura service in perioada garantiei comerciale (gratuit).
Garantia nu se aplica daca:
- rama sau lentilele prezinta defectiuni sau distrugeri directe, ca urmare a nerespectarii de catre cumparator a conditiilor de intretinere si intrunctiunilor de utilizare din certificatul de garantie
- lipsesc parti componente (suruburi, brate, aparatoare nas, ornamente) datorita utilizarii necorespunzatoare
Parfumuri
*In cazul achzitionarii unui parfum, clientul are obligatia sa deschida coletul la livrare si sa verifice starea produsului, pentru a putea fi gestionate orice posibile probleme aparute in timpul transportului. Orice reclamatii adresate ulterior nu vor mai putea fi luate in considerare.
Toate produsele cumparate trebuie verificate de catre cumparator in ceea ce priveste modelul, integritatea si aspectele estetice exterioare in momentul primirii prin curier, in cazul unor probleme sau defecte exterioare, intocmindu-se un proces verbal cu curierul. Orice reclamatie ulterioara in ceea ce priveste integritatea exterioara, aspectul, culoarea, modelul sau defectiunile ce nu pot fi acoperite prin certificatul de garantie, si /sau care se datoreaza unor factori externi de orice natura, nu vor fi luate in considerare.
Produsele comandate corect si livrate gresit, cele care nu sunt conforme cu carecteristicile produsului, cele nefunctionale sunt inlocuite de catre Rankine.
Pentru probleme in perioada de garantie sau post garantie, produsele se trimit pe adresa Timisoara, str. Grigore T Popa dr. nr. 9 cod 300291, sau se pot preda personal la unul dintre magazinele noastre din tara (click aici pentru lista magazinelor)