RETRAGEREA DIN CONTRACTUL LA DISTANŢĂ. POLITICA DE RETUR A RANKINE SRL

Site-ul Rankine.ro este proprietatea companiei RANKINE SRL.

  • Clientul/Utilizatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunte la un Serviciu, in termen de 15 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun expira in termen de 15 zile de la ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunului comandat sau ziua in care Cumparatorul intra in posesia fizica a ultimului Bun – in cazul in care Clientul/Utilizatorul comanda printr-o singura comanda produse multiple care vor fi livrate separat
  • Pentru anumite Campanii Promotionale, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a stabili un termen diferit de exercitare de catre Consumator a dreptului de retragere, insa cu respectarea termenului minim legal de 14 zile prevazut de Legislaţia Incidenta, termenul specific de exercitare a dreptului de retragere urmand a fi mentionat in cadrul fiecarui regulament de Campanie Promotionala, daca va fi cazul.
  • Pentru exercitarea dreptului de retragere in termenul prevazut de Legislaţia Incidenta, Clientul/Utilizatorul trebuie să informeze Vânzătorul cu privire la dreptul de a se retrage utilizând o declarație neechivocă, care poate fi trimisa direct prin e-mail la adresa: comenzi@rankine.ro sau, clientul poate utiliza modelul formularului de retragere care poate fi accesat (aici).
  • in orice situatie de returnare a Produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului/Utilizatorului, impreuna cu toate accesoriile şi documentele care au insotit Produsul respectiv (i.e. factura, certificat de garantie, cabluri de alimentare, etc.).
  • Produsele trebuie sa fie returnate in aceeasi conditie in care au fost primite de catre Client/Utilizator si anume fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate anterior de catre Client/Utilizator in corespondenta purtata cu Departamentul Clienti.
  • Pentru claritate, conform dispozitiilor art. 16 din Ordonanţa de Urgenţa a Guvernului nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, sunt exceptate de la dreptul de retragere din contractul la distanţa urmatoarele:
    • furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena şi care au fost desigilate de cumparator (parfumuri)
    • nu se accepta pentru returnare produsele purtate, care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii, gravura, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc accesorii etc)
  • in cazul in care produsele acceptate ca retur prezinta deteriorari, clientul va suporta costurile serviciilor necesare aducerii produsului la conformitate
  • Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind orice serviciu de transport ales de client inclusiv prin formularul de retur la Easybox Sameday care poate fi accesat pe pagina de retur sau (aici).
  • Coletele cu ramburs nu vor fi acceptate, ci vor fi refuzate.
  • Produsele care nu sunt in conformitate cu specificatiile de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va preciza natura lipsei de conformitate. La fel si in eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu unul identic sau similar iar in cazul in care nu este posibila inlocuirea produsului achizitionat se va returna contravaloarea acestuia.
  • In cazul in care o Comanda, la care s-a oferit unul sau mai multe Produse cadou, Clientul/Utilizatorul este obligat sa returneze şi Produsul cadou in starea lui originala, respectiv nedeteriorata si cu ambalajul sigilat.
  • In ipoteza in care Produsul cadou nu este returnat, valoarea returului va fi diminuata in mod corespunzator cu valoarea produsului cadou.
  • In cazul returului partial al unei comenzi, valoarea produselor ramase dupa retur nu indeplineste conditiile campaniei, acesta se va storna in totalitate si se va recalcula respectand regulile campaniei.

Rankine SRL isi rezerva dreptul de a supune bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile. in cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul confirmarii autenticitatii bunului.

RETUR PRIN EASYBOX

Asigura-te ca produsul pe care il returnezi este ambalat intr-un colet care respecta dimensiunile sertarelor, iar greutatea produsului, incluzand ambalajul, nu depaseste 20kg.

Dimensiunile sertarelor easybox sunt:

  • mare = 47 x 44.5 x 39 cm
  • mediu = 47 x 44.5 x 20 cm
  • mic = 47 x 44.5 x 10 cm

Imediat ce ai completat formularul de retur easybox, vei primi un cod pe care il vei utiliza pentru a deschide un sertar la oricare easybox preferi oricand in termen de 72 ore. Dupa introducerea codului ti se va deschide un sertar potrivit pentru produsul tau. Daca produsul nu incape in sertarul deschis automat, poti opta pentru o alta dimensiune de sertar, fara a depasi 47 x 44.5 x 39 cm. Dupa ce ai introdus produsul in sertarul potrivit, asigura-te ca finalizezi pe ecran procesul de retur. in cazul in care, din diverse motive, ai abandonat procesul de retur, poti introduce din nou codul pentru a parcurge pasii de mai sus inca o data.

Dupa finalizarea returului, vei fi notificat prin email cand produsul ajunge in depozitul Rankine SRL.